Babylon 5 Wiki
Advertisement

Г'Кван Ет (ориг. G'Quan Eth) — рослина, що має надзвичайно велике релігійне значення для послідовників нарнського пророка Г'Квана і є символом їхньої віри. Зображення листка Г'Кван Ет вибито на обкладинці священної книги Г'Квана.

Сама рослина є невід'ємною частиною кульмінації священних днів Г'Квана. На завершальній церемонії, в якій послідовники Г'Квана зобов'язані брати участь або бути присутніми на цій церемонії, Г'Кван Ет спалюється у якості ладану, коли перші промені сонячного світла освітлюють гору Г'Квана в рідному світі Нарну. Центаврійці, з іншого боку, вважають за краще використовувати насіння Г'Кван Ет з певною сумішшю алкоголю, щоб створити надзвичайно "потужний" напій.

Після екологічного спустошення рідної планети Нарну, яке було викликано першою окупацією Центаврійською республікою, вирощування цієї рослини є надзвичайно складним, рослина стала вимираючим видом, а до 2258 року — рідкісним і дуже коштовним товаром.

Альянс Землі розглядає рослину Г'Кван Ет як органічну речовину, що потребує контролю.

У 2258 році стався нещасний випадок, пов'язаний з вантажним судном Тал'Квіт, на котрому була квітка для нарнського посла Г'Кара, який придбав її для священних днів Г'Квана. Центаврійський посол Лондо Молларі володів єдиною іншою квіткою Г'Кван Ет на Вавилоні-5, яка після ряду інцидентів пізніше була передана Г'Кару після втручання командора Синклера.

Advertisement