Babylon 5 Wiki
Advertisement
Гіперпростір

Винищувачі Starfury в гіперпросторі.

Гіперпростір — вимір, основною відмінністю якого є істотно менші, ніж у звичайному просторі, відстані між двома пунктами.

Зовнішній вигляд[]

Зовні гіперпростір це моторошний криваво-червоний вимір; місце, в якому абсолютно неможливо орієнтуватися, настільки воно одноманітне. В гіперпросторі існує своєрідна "приливно-відпливна система", яку називають гіперпросторовим дрейфом, який, мабуть, обумовлюється впливом гравітаційних полів об'єктів у "реальному" просторі. Через ці неоднорідності кораблі в гіперпросторі мають тенденцію відхилятися від курсу.

Зони переходу[]

Головна заслуга в освоєнні Молодшими расами гіперпростору належить, безумовно, ворлонцям. Ворлонці, через своїх агентів, як частини "науково-просвітницької" програми, впровадили в культури молодших рас ряд наукових концепцій, які згодом привели до відкриття гіперпростору і створення технології зон переходу, так званих вортекс-генераторів. Ці конструкції "пробивають" прохід із "звичайного" простору в гіперпростір. Принципи технології зон переходу абсолютно універсальні, подібно до вогню, колеса або ядерної енергії. Хоча базові концепції залишаються незмінними практично по всьому дослідженому космосу, їх втілення варіюється від раси до раси.

Джерело[]

Advertisement